Ένα από τα πρώτα πράγματα που μαθαίνουν τα παιδιά στο νηπιαγωγείο είναι ν’ αναγνωρίζουν και να γράφουν το όνομά τους.
Εμείς για το σκοπό αυτό, αφού φτιάξαμε πίνακα αναφοράς με τις φωτογραφίες και τα ονόματα των παιδιών,
φτιάξαμε και κινητά καρτελάκια με τα ονόματα των παιδιών, τα οποία τα παιδιά τα χρησιμοποιούν για το παρουσιολόγιο και για τον πίνακα: «Που θα παίξω σήμερα;». Και άλλα κινητά καρτελάκια με το όνομά τους γραμμένο από την μια με πεζά και από την άλλη με κεφαλαία, για να αντιγράφουν το όνομά τους στις εργασίες τους, αλλά και για να βρίσκουν τα συρταράκι τους με τη διαδικασία της ταύτισης.
φτιάξαμε και κινητά καρτελάκια με τα ονόματα των παιδιών, τα οποία τα παιδιά τα χρησιμοποιούν για το παρουσιολόγιο και για τον πίνακα: «Που θα παίξω σήμερα;». Και άλλα κινητά καρτελάκια με το όνομά τους γραμμένο από την μια με πεζά και από την άλλη με κεφαλαία, για να αντιγράφουν το όνομά τους στις εργασίες τους, αλλά και για να βρίσκουν τα συρταράκι τους με τη διαδικασία της ταύτισης.
Μετρήσαμε τα γράμματα του κάθε ονόματος και τοποθετήσαμε τα καρτελάκια κάτω από τον σωστό αριθμό. Ύστερα συγκρίναμε τις στήλες που δημιουργήθηκαν και διαπιστώσαμε ποια απ’ αυτές έχει τα περισσότερα ονόματα, ποια τα λιγότερα κτλ.
Βρήκαν και μέτρησαν επίσης τα ονόματα των φίλων που έχουν το ίδιο αρχικό.
Τα παιδιά αναγνώρισαν το όνομα τους και το χρωμάτισαν σε φύλλο εργασίας.
Αφού διαπίστωσαν ότι και στην περίπτωση των πεζών και σ’ αυτή των κεφαλαίων το αρχικό είναι πάντα κεφαλαίο, το έφτιαξαν με πλαστελίνη.
Ψάξανε να βρούνε τα γράμματα που έχει το όνομά τους και το ανασυνέθεσαν συμβουλευόμενα το καρτελάκι τους.
Και φυσικά μετά ζωγράφισαν και τον εαυτό τους.
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου