Κυριακή 16 Οκτωβρίου 2016

Η ΣΗΜΑΣΙΑ ΤΟΥ ΠΑΙΧΝΙΔΙΟΥ ΣΤΗΝ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗ ΑΓΩΓΗ



Παιχνίδι ρόλων (Role-Playing Game στα Αγγλικά ή αλλιώς RPG, η παγκοσμίως διαδεδομένη βραχυγραφία του όρου) είναι ένα παιχνίδι στο οποίο οι συμμετέχοντες αναλαμβάνουν το ρόλο φανταστικών χαρακτήρων και μέσω συνεργασίας δημιουργούν ή παρακολουθούν ιστορίες. Οι συμμετέχοντες καθορίζουν τις ενέργειες των χαρακτήρων τους εν μέρει βασισμένοι στον σχεδιασμό του χαρακτήρα τους, και οι ενέργειες πετυχαίνουν ή αποτυχαίνουν σύμφωνα με ένα, συνήθως πολύπλοκο, σύστημα κανόνων και οδηγιών. Στο πλαίσιο των κανόνων, οι παίκτες μπορούν να αυτοσχεδιάσουν ελεύθερα οι επιλογές τους καθορίζουν την κατεύθυνση και την έκβαση των παιχνιδιών. (Απόσπασμα από τη Βικιπαιδεία)

Τρίτη 11 Οκτωβρίου 2016

ΟΙ 4 ΕΠΟΧΕΣ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΕΝΑ ΠΑΡΑΘΥΡΟ

Ασχολούμενοι με τις 4 εποχές και τα χαρακτηριστικά τους, υλοποιήσαμε ένα θαυμάσιο project που βρήκαμε εδώ:http://nipiagogoipellas.blogspot.gr/2016/01/blog-post_14.htmlκαι συνδυάζει ποικίλες τεχνικές:






Και να το αποτέλεσμα!!!

Δευτέρα 26 Σεπτεμβρίου 2016

ΦΤΙΑΞΕ ΕΝΑ ΤΕΡΑΤΑΚΙ

Τα τέρατα μπορεί να είναι τρομακτικά, αλλά μπορούν να γίνουν διασκεδαστικά αν τα φτιάχνεις μόνος σου! Παίξτε αυτό το παιχνίδι και δημιουργήστε τα δικά σας αστεία τερατάκια. Το «Φτιάξε ένα τερατάκι» είναι ένα εκπαιδευτικό παιχνίδι με το οποίο τα παιδιά εξασκούνται στην σύνδεση ποσότητας –συμβόλου των αριθμών, καθώς μετρούν τις κουκίδες του ζαριού, συνδέουν την ποσότητα με το σύμβολο στις οδηγίες  και μεταφέρουν την ποσότητα στο σχέδιο. Ταυτόχρονα απελευθερώνουν την δημιουργικότητά τους φτιάχνοντας αστεία δικέφαλα,  τετράποδα κτλ πολύχρωμα τερατάκια.

Κυριακή 11 Σεπτεμβρίου 2016

ΜΑΘΑΙΝΩ ΝΑ ΚΟΒΩ ΜΕ ΤΟ ΨΑΛΙΔΙ

ΜΑΘΑΙΝΩ ΝΑ ΚΟΒΩ ΜΕ ΤΟ ΨΑΛΙΔΙ


Η εκμάθηση κοψίματος με ψαλίδι ως δεξιότητα είναι πολύ σημαντική, αλλά ταυτοχρόνως και πολύ δύσκολη στο να κατακτηθεί από ένα μαθητή με ή χωρίς Ειδικές Εκπαιδευτικές Ανάγκες. Είναι μια προγραφική δεξιότητα, μιας και το παιδί χρησιμοποιεί τα τρία δάχτυλα που χρησιμοποιεί κατά τη γραφή, ακολουθεί γραμμές και μαθαίνει να κινείται μέσα σε πλαίσια. Το κόψιμο, λοιπόν, με το ψαλίδι βοηθά το παιδί να ενδυναμώσει και να συνδυάσει τους μύες των δαχτύλων που εμπλέκονται στη διαδικασία της γραφής. Επιπλέον, διδάσκει στο παιδί να χρησιμοποιεί ένα μόνο χέρι κατά τη διαδικασία του κοψίματος και το οδηγεί σταδιακά στην παγίωση της πλευρίωσης.



Τετάρτη 15 Ιουνίου 2016

ΤΕΛΟΣ ΤΗΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΧΡΟΝΙΑΣ

Φτάσαμε λοιπόν στο τέλος και της φετινής χρονιάς. Έτοιμες και οι σακούλες που θα χωρέσουν τις δουλειές  και τις αναμνήσεις των παιδιών.



Τέλος, μιας όμορφης χρονιάς με πολλές καλές και κάποιες κορυφαίες στιγμές, όπως η θεατρική παράσταση, που με μεγάλη επιτυχία, έδωσαν τα παιδάκια μας το Σάββατο που μας πέρασε.
Μπράβο παιδιά! Μας κάνατε κι εμένα και τους γονείς σας να αισθανθούμε περήφανοι, κάτι που εύχομαι να το κάνετε συχνά σε όλη σας τη ζωή.
Εύχομαι επίσης, να παίξετε ατέλειωτα και ανέμελα όλο το Καλοκαίρι, να κάνετε πολλές βουτιές στη Θάλασσα, να κάνετε βόλτες, να φάτε παγωτά και ζουμερά καλοκαιρινά φρούτα, και γενικά να περάσετε υπέροχα!
Καλό καλοκαίρι σε όλους!!!